Búsqueda
Mapa web
Sugerencias
Campus UNED

Carta de Serveis: La Seu d´Urgell

Edició 3 - registrada el 13-05-2024

Descarrega la Carta de Serveis en PDF

Missió

Botón

Que tots els ciutadans/es del nostre entorn tinguin accés flexible al coneixement relacionat amb l’educació superior, mitjançant la modalitat d’aprenentatge semipresencial i a distància, i al desenvolupament professional i cultural de major interès social.

Per a això integrem els següents aspectes:

Directrius metodològiques de la Seu Central

Estratègies educatives de la Junta Rectora del Centre Associat

Iniciatives i demandes de la societat

Avanços europeus en qualitat i tecnologia

Ofertes formatives de la xarxa de centres de la UNED

Serveis adèmics

Botón

Informació i orientació

  • Oferta d’estudis de la UNED
  • Tràmits administratius, matriculació, convalidacions, beques…
  • Registre electrònic de la UNED
  • Plans i jornades d´acollida
  • Organització acadèmica del Centre Associat i de les aules (horaris, recursos, comunicació)
  • Activitats d´extensió universitària, culturals
  • Accés al COIE de la UNED
  • Web i xarxes socials amb informació acadèmica

Tutories presencials i telemàtiques

  • Planificació de tutories
  • Orientació d’activitats i mètodes d’aprenentatge
  • Explicació de continguts de les assignatures
  • Presentació de casos reals i/o pràctics
  • Avaluació contínua del coneixement (PECs)
  • Assessorament per afrontar les proves presencials

Pràctiques externes

  • Supervisió i valoració de pràctiques
  • Contactes i convenis amb empreses i institucions

Pràctiques de laboratori

  • Laboratoris de pràctiques

Proves d’avaluació

  • Realització de proves presencials dels estudis de la UNED
  • Accés a exàmens emmagatzemats a la xarxa UNED
  • Adaptació a universitaris amb discapacitat

Activitats d´extensió universitària

  • Cursos d’actualització professional
  • Cursos de formació permanent amb crèdits universitaris
  • Conferències i jornades
  • Col·laboració amb col·legis i col·lectius professionals i entitats locals
  • Activitats culturals (exposicions, viatges, etc…)
  • Activitats de promoció de l’entorn

Accés a recursos bibliogràfics

  • Préstec de material bibliogràfic directe i/o interbibliotecari

Venda de materials bibliogràfics

  • Venda de llibres

Ús de recursos tecnològics

  • Videoconferències AVIP per a tutoria
  • Plataformes virtuals d’aprenentatge de la UNED
  • Ús personal d’equips informàtics amb connexió a internet
  • Connexió wifi
  • Atenció informàtica individual a l’estudiant

Publicacions

  • Edició de llibres
ver por sedes

Compromisos de qualitat

Botón

Informació i orientació

  • Proporcionar informació acadèmica correcta i clara, respectant la confidencialitat de les dades personals

Tutories presencials i telemàtiques

  • Respondre els dubtes dels estudiants a la tutoria i, si no és possible, enviar la resposta per correu electrònic abans de la sessió següent

Pràctiques externes

  • Facilitar l’accés del 80% dels estudiants de pràctiques externes a organitzacions o empreses de l’entorn

Pràctiques de laboratori

  • Facilitar la realització de pràctiques de laboratori obligatòries al centre associat o en un altre proper al 100% dels estudiants matriculats

Proves d’avaluació

  • Atendre totes les incidències dels estudiants dins del temps de realització de l’examen per representants del Centre
  • Aplicar un protocol d’organització òptim de proves presencials que asseguri la revisió abans de l’examen d’instal·lacions, equips i tecnologia vinculat al funcionament d’aquests.

Activitats d´extensió universitària

  • Realitzar anualment, almenys, 3 activitats d’extensió universitària, formatives i/o culturals

Accés a recursos bibliogràfics

  • Tramitar, almenys, el 90% de les sol·licituds de préstecs interbibliotecaris en un termini màxim de 48 hores

Venda de materials bibliogràfics

  • Disposar a la llibreria d’almenys el 95% dels llibres editats per la UNED en el termini màxim d’1 setmana, després de la seva petició pels estudiants (excepte casos d’edicions esgotades)

Ús de recursos tecnològics

  • Facilitar als estudiants ordinadors operatius de lliure ús amb accés a internet, almenys, 3 dies a la setmana

Publicacions

  • Publicar anualment a la pàgina web del centre la memòria acadèmica

Drets dels estudiants

Botón
  1. A ser orientats i assistits en els estudis triats pel professorat amb els mitjans d’ensenyament més adequats en les assignatures tutoritzades
  2. A disposar a cada disciplina del material didàctic complet i adequat a la metodologia de l’ensenyament a distància
  3. A tenir accés, al començament del curs, de manera gratuïta, a la informació sobre els ensenyaments, les modalitats tutorials i els criteris d’avaluació d’assignatures i el calendari de les proves
  4. A la igualtat d’oportunitats i no discriminació per raons de sexe, raça, religió o discapacitat o qualsevol altra condició o circumstància personal o social a l’accés a la Universitat, ingrés als centres, permanència a la universitat i exercici dels seus drets acadèmics
  5. A ser avaluats objectivament en el seu rendiment acadèmic, obtenir revisió de la qualificació conforme a les normes i rebre’n la notificació dins dels terminis establerts
  6. A rebre la notificació de les qualificacions dins dels terminis establerts, així com una certificació vàlida d’assistència a les proves presencials
  7. A les llibertats d’expressió, reunió i associació en l’àmbit universitari
  8. NOTA: La totalitat dels drets de l’alumnat de la UNED es troben recollits a l’article 143 dels seus Estatuts

Deures dels estudiants

Botón
  1. A exercir la seva condició amb el màxim aprofitament i dedicació
  2. A respectar les normes de disciplina acadèmica que s’estableixin
  3. A cooperar amb la resta de la comunitat universitària per aconseguir les finalitats de la Universitat, així com per a la conservació i millora dels seus serveis
  4. A assumir la responsabilitat que comporten els càrrecs per als quals hagin estat elegits
  5. A utilitzar els mitjans d’informació per conèixer les orientacions de les assignatures en què estiguin matriculats
  6. A fer un ús correcte de les instal·lacions, béns i recursos del Centre Associat i de la Universitat en general
  7. NOTA: La totalitat dels deures de l’alumnat de la UNED es troben recollits a l’article 144 dels seus Estatuts

Queixes, Suggeriments i Reclamacions

Botón
  • Les reclamacions poden fer-se en fulles de reclamacions oficials que poden trobar-se en la secretaria del Centre.
  • També poden dirigir-se al Defensor Universitari

Col·laboració i participació

Botón
  • Els representants dels estudiants participen en la Junta Rectora, Consell de Centre i Claustre.
  • L’opinió dels estudiants sobre els serveis rebuts en el centre associat pot reflectir-se en les enquestes anuals de satisfacció.
  • Els estudiants tenen accés directe a l’Equip Directiu i als Òrgans de Gestió del Centre Associat

Com sol·licitar informació

Botón
Botón
UNED La Seu d'Urgell

Adreça

Pl. de les Monges, nº 2, 2ª Planta 25700 La Seu d'Urgell

Horari

- 1 setembre al 30 de juny: de dilluns a divendres de 10 a 14 h i de 17 a 20 h. 

- 1 juliol al 31 de juliol: de dilluns a divendres de 8 a 15 h. 

- Agost: Tancat per vacances.

Telèfon

973351619

Email secretària

info@seu-durgell.uned.es

Página web

Facebook

Instagram

X

Premios y galardones

  • Premio Iberoamericano de calidad 2022

  • Premio WSIS Agenda 2030

  • Premio Iberoamericano de calidad 2017

  • Premio 500+